Tuesday, May 25, 2010

Online Bookstore

e-Store
Ringkasan e-Store, fungsi dan proses yang terlibat
  • Kedai buku di Internet milik anda.
Anda akan menjadi tuan kedai buku maya dimana anda boleh mempromosi kedai anda dan anda akan mandapat keuntungan hasil dari pembelian melalui kedai anda.
  • Anda tidak perlu penyimpan dan mengepos buku kepada pelanggan
Kami akan menyediakan semua barang untuk dijual dan kami juga akan menyediakan proses penghantaran. Anda tidak perlu menyimpan stok produk di rumah anda. Anda juga tidak perlu risau untuk memikirkan cara penghantaran ke pelanggan. Malah setiap pelembelian dari pelanggan anda akan mendapat keuntungan seperti kedai buku sebenar.
  • Anda boleh memilih design kedai anda
Anda boleh memilih jenis design untuk kedai anda mengikut citarasa anda. Stormreaders menyediakan pelbagai jenis deisgn untuk anda pilih.
  • Keselamatan e-Store terjamin dan sentiasa dipantau
Laman web e-Store anda terjamin keselamatannya untuk sebarang transaksi pembayaran dan sentiasa dipantau oleh badan-badan keselamatan internet.
  • Anda boleh memantau aktiviti penjualan e-Store anda
Anda boleh memantau segala aktiviti yang berlaku di kedai e-Store anda. Anda akan diberi satu akses ke laman untuk memantau semua aktiviti e-Store anda.
  • Anda boleh mendapatkan lebih banyak lagi keuntungan
Anda layak untuk mendapatkan lagi pelbagai jenis keuntungan yang lain apabila anda menjadi rakan usahawan Stormreaders. Anda bukan sahaja mengumpul keuntungan hasil penjualan buku di kedai e-Store anda, malah anda akan mengumpul keuntungan hasil dari penyertaan rakan usahawan dibawah tajaan anda. Dan terdapat pelbagai lagi jenis keuntungan yang akan dibincangkan selepas ini.

*sila lihat di sini sekiranya hadirin ingin melihat contoh e-store

No comments: